Bästa musikprogram 2011, 2009, 2008, 2007 Varje Torsdag 19:00 - 21:00 i Studentradion 98,9





onsdag 12 oktober 2011

Onsdagsmöte

Tragiskt nog är det första gången jag skriver på bloggen och det är ju verkligen himla dåligt av mig. Jag tänker inte komma med någon sketen ursäkt om att det är bättre sent än aldrig. För det är bara sämst av mig.

Hur som haver, nu sitter fyra av sex Releasemedarbetare och planerar morgondagens sändning. Temat för den här veckan är ursprungligen inte lika skämmigt som förra veckan, men vi har ändå lyckats klämma in ett medley som kommer få nostalgin att flöda i etern.

Men för att komma till anledningen till att jag skriver. Jag blev förbjuden att lägga in den här låten i programmet, eftersom den är "för gammal". Skit samma säger jag, men tyvärr 'är det en demokratisk redaktion så då får ni njuta här istället.

Låt mig presentera..... Jill.... Scott.



/Larsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar